Kamil Kaźmierkiewicz dyrektorem generalnym Canopy by Hilton Warsaw

Kamil Kaźmierkiewicz, zarządzający hotelem Four Points by Sheraton Mokotów od otwarcia, został dyrektorem generalnym powstającego Canopy by Hilton Warsaw – pierwszego w Polsce hotelu lifestyle’owe- go sieci Hilton.

Z hotelarstwem związany jest od ćwierć wieku. Pierwsze doświad- czenia zdobywał w dziale bankietów hotelu Kempinski w Monachium, a po powrocie do Polski pracował w hotelu Intercontinental Warszawa, gdzie w ciągu pięciu lat awansował przez kolejne stanowiska w dziale konferencji i bankietów do dyrektora tego działu. W 2010 r. został dyrek- torem działu bankietów i konferencji w warszawskim kompleksie Warsaw EXPO XXI, w 2013 r. objął stanowisko director of international sales MICE w zespole pre-openingowym DoubleTree by Hilton Hotel & Conference Centre Warsaw w Wawrze, a w 2014 r. związał się z kompleksem MCC Mazurkas Conference Centre & Hotel w Ożarowie Mazowieckim, gdzie pełnił funkcję dyrektora sprzedaży i zastępcy dyrektora hotelu. W 2018 r. został dyrektorem generalnym otwartego w 2019 r. Four Points by Sheraton Warsaw. Od tego czasu przeszedł przez sześć kolejnych lat notowany był w Top 10 wszystkich hoteli franczyzowych marki Marriott w regionie EMEA, a 2023 r. został wyróżniony tytułem Hotel of the Year – najlepszego hotelu Four Points by Sheraton na świecie.

Kamil Kaźmierkiewicz w tym roku zdobył tytuł General Manager of the Year marki Four Points w konkursie Marriott Select Brands Awards. W ub.r. był nominowany do tytułu Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Generalny Hotelu Sieciowego w konkursie organiza- owanym przez „Hotelarza”, natomiast w 2016 r. zdobył nominację na Hotelarza Roku w kategorii Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, gdy pracował w MCC Mazurkas.

Łukasz Migowski dyrektorem generalnym Four Points by Sheraton Warszawa Mokotów

Kamila Kaźmierkiewicza w Four Points by Sheraton Mokotów zastąpił Łukasz Migowski, dotychczasowy dyrektor generalny Hampton by Hilton Reduta na Ochocie, należącego do grupy kapitałowej Nusetra Sanacka, która w tym roku kupiła też mokotowski hotel.

Łukasz Migowski z branżą hotelarską związany jest od 18 lat. Karierę rozpoczynał w warszawskich hotelach Belwederskim i Holiday Inn Warszawa Józefów. W 2013 r. został kierownikiem recepcji i rezer- wacji w hotelu Brand pod Warszawą, a w 2014 r. został dyrektorem hotelu Sobienie Królewskie. W 2016 r. objął stanowisko dyrektora operacyjnego w Sangate Hotel Airport i był odpowiedzialny za jego rebranding na hotelu Gromada Lotnisko, wdrożenie nowych standardów korporacyjnych obsługi gościa oraz procesów operacyjnych. W 2020 r. został dyrektorem generalnym Hampton by Hilton Reduta, odpowiadając za pre-opening hotelu, budowanie zespołu, stabilizację działalności oraz rozwój obiektu.

Jako dyrektor generalny Four Points by Sheraton Warszawa Mokotów, odpowiada za jakość i zgodność z globalnymi standardami marki, wdrażanie najwyższych standardów obsługi oraz zapewnienie z klientami wytycznych sieci Marriott. Za priorytet stawia sobie utrzymanie pozycji hotelu jako lidera w sektorze czterogwiazdkowych obiektów gościn- nych i organizację konferencji, eventów oraz spotkań biznesowych. Jest doświadczonym menedżerem, który z sukcesem zarządza zespołami obsługi, działaniami operacyjnymi i finansowymi, a także relacjami z kluczowymi interesariuszami.

Łukasza Migowskiego w Hampton by Hilton Reduta zastąpił Michał Gil, związany z hotelem od jego otwarcia, a od 2021 r. pełniący funkcję front office managera.

Sebastian Marona portfolio managerem na Polskę hoteli Essendi

Sebastian Marona objął stanowisko portfolio managera na Polskę, odpowiadając za nadzór nad portfolem hoteli Essendi (d. AccorInvest).

Posiada blisko 25-letnie doświadczenie w branży hotelarskiej. W 2024 r. objął funkcję dyrektora combo Novotel & ibis Praha Wenceslas Square (Vaclavske Namesty) w Pradze, przeprowadzając kompleksową renowację obiektu. Wcześniej zarządzał m.in. hotelami Novotel & ibis Wrocław Centrum (2019-2024), Mercure Poznań Centrum (2017-2019), Novotel Wrocław City (2015-2016), Mercure Karpacz Resort (2014-2015) oraz Mercure Zamość Old Town (2013-2014). Zaczynał w 2002 r. w należącym do Orbisu hotelu Kasprowy Zakopane, w którym przechodził kolejne stanowiska w 2008 r. awansował na sales managera Mercure Kasprowy.

W nowej roli będzie nadzorował hotele z perspektywy właściciela, wspierając dyrektorów w codziennym działaniu, monitorując wyniki oraz dbając o stabilny rozwój i wysoki jakość obiektów zarządzanych przez Accor. Jest absolwentem licznych programów rozwojowych, a swoją wiedzę i doświadczenie wzbogacał również jako członek grup doradczych w ramach Essendi, m.in. tzw. Sounding Board.

Essendi to jeden z czołowych właścicieli hoteli w Europie, koncentrujący się na segmencie hoteli średniej klasy. W Polsce dysponuje portfelem 37 hoteli z ponad 8 tys. pokoi w największych miastach.

Joanna Szczotko dyrektor generalna Radisson Blu Gdańsk

Joanna Szczotko, zarządzająca kompleksem Radisson Blu Royal w norweskim Bergen, została dyrektor generalną gdańskiego hotelu Radisson Blu. Karierę w hotelarstwie zaczynała w 2000 r. w hotelu Radisson SAS w Szczecinie. W latach 2004-2008 pracowała w The Water’s Edge Hotel na brytyjskiej wyspie Jersey, gdzie do stanowiska kierownika recepcji doszła do zastępcy dyrektora generalnego. Po powrocie do Polski została zastępcą dyrektora generalnego Mercure Gdańsk Stare Miasto. W 2013 r. objęła funkcję dyrektora generalnego warszawskiego hotelu Courtyard by Marriot Airport, a w 2015 r. gdyńskiego Courtyard by Marriott, które pełniła do 2020 r. Następnie była regional managing directorem w firmie operatorskiej Mierzeja Management, która zarządza m.in. Sopot hotelem Haffner. W 2024 r. została dyrektorem generalną Radisson Blu Royal w Bergen z 342 pokojami i 2,1 tys. m kw. powierzchni konferencyjno-eventowych.

Wybrano dyrektor kompleksu Arche Garnizon Białystok

Marta Dargiewicz, wcześniej związanej z białostockimi hotelami Gołębiewski i Royal Hotel & Spa, została dyrektorem powstającego kompleksu Arche Garnizon Białystok. Marta Dargiewicz w latach 2017-2023 była hotel managerem jedynego 5-gwiazdkowego hotelu na Podlasiu – Royal Hotel & Spa, a w latach 2024-205 managerem hotelu Gołębiewski, pełniącym obowiązki dyrektora generalnego. Jest też pilotem wycieczek i przewodnikiem po województwie podlaskim. Arche Garnizon powstaje w dawnych koszarach z XIX wieku. Grupa Arche rewitalizuje cztery budynki, które adaptuje na funkcje hotelowo-konferencyjne i gastronomiczne. W obiekcie znajdzie się 151 apartamentów i pokoi hotelowych na 500 osób, a na 10 000 m kw. powierzchni użytkowej zaplanowano także sale konferencyjne, strefę spa, restaurację i kawiarnię. W obiekcie znajdą się też strefa mini spa, kręgielnia oraz restauracja Leny Grochowskiej. Otwarcie obiektu planowane jest na przyszły rok.

DESTIGO HOTELS: nowa dyrektor Pieniny Grand w Szczawnicy…

Agnieszka Kopacz, wcześniej związana m.in. z siecią hoteli Aries, została dyrektorem hotelu Pieniny Grand w Szczawnicy, którym od sierpnia zarządza Grupa Dobry Hotel. To menagerka z ponad 25-letnim doświadczeniem w branży. Karierę rozpoczynała w hotelu Sheraton Kraków, gdzie doszła do stanowiska front office managera. W 2012 r. rozpoczęła operations management w hotelu Osssa w Grójcu, a następnie objęła to samo stanowisko Vienna House Andel’s w Krakowie. W 2022 r. została dyrektorem generalną Aries Hotel & Spa w Zakopanem, a w 2022 r. brand directorem w Platan Group – operatorze obiektów sieci Aries. Potem była doradcą zarządu ds. nowych inwestycji grupy Valley Resort w Szklarskiej Porębie. Była odpowiedzialna za wdrażanie strategii sprzedaży, budowanie zespołów, operacyjne zarządzanie oraz realizację projektów inwestycyjnych i modernizacyjnych. W nowej roli przejęła odpowiedzialność i wdrożenie otwarć nowych obiektów w ramach marki Aries w Bukowinie i Szczyrku.

… i nowy dyrektor Shuum Boutique w Kołobrzegu

Dyrektorem Hotelu Shuum Boutique w Kołobrzegu, którym Dobry Hotel zarządza od roku – w drodze wewnętrznego awansu, został Wojciech Jędrzejewski, dotychczasowy zastępca dyrektora hotelu. Z branżą hotelarską związany jest od blisko 30 lat. Karierę rozpoczął na statkach pasażerskich, gdzie zdobywał pierwsze doświadczenie, stopniowo awansując funkcje managerskie. Zarządzał obiektami hotelowymi, od podstaw organizując ich działalność, a także był odpowiedzialny za zarządzanie z dbałością o jakość usług, zadowolenie gości i wyniki finansowe hoteli.

Nowy Szef Kuchni hotelu Raffles Europejski Warsaw

René Gutzeit, przez ostatnie pięć lat Szef Kuchni w hotelu Mondrian sieci Ennismore z portfolio Accoru w Doha, został Szefem Kuchni hotelu Raffles Europejski. Posiada ponad 30-letnie doświadczenie w międzynarodowej gastronomii w Europie, na Bliskim Wschodzie i Azji z hotelami Kempinski W Hotels, Shangri La, Jumeirah, The Berkeley London oraz lokali, m.in. J.G. Vongerichten’s 3*kong. Gordon Ramsay’s Boxwood. Wypracował sobie certyfikaty ISO i HACCP, jest także posiadaczem certyfikatu Six Sigma Green Belt.


AKTUALNOŚCI

PERSONALIA
Ilość artykułów w numerze pisma: 435