Dziennikarze i eksperci magazynu „Forbes” i agencji For Solutions stworzyli ranking, który ocenia działania i rozwój biznesowy restauratorów i restauratorek z całego kraju. Czasopismo „Restauracja” objęło wydarzenie patronatem. W rankingu mógł znaleźć się każdy restaurator, niezależnie od rodzaju kuchni, którą prowadzi: tu dobre ramenownie i burgerownie nie są gorsze od fine diningu. Dla jury była […]
Z Branży
Aktualności z branży hotelarskiej
Arche Nałęczów – „Sanatorium Milicyjne” prekursorem akcji Operacja Czysta Rzeka w Arche Hotele
13 kwietnia zespół Arche Nałęczów – „Sanatorium Milicyjne” wraz z mieszkańcami Nałęczowa wyruszyli zbierać śmieci wzdłuż brzegów rzeki Bystra w Nałęczowie. Operacja Czysta Rzeka to pierwsza w historii skoordynowana akcja społecznego sprzątania rzek i terenów zielonych. Ma na celu zaangażowanie lokalnych społeczności, samorządów, organizacji pozarządowych, firm oraz turystów do posprzątania rzek i innych miejsc tego […]
Dobry Hotel realizuje program #DobryZNatury
Z okazji Światowego Dnia Ziemi Grupa Dobry Hotel podsumowała swoje działania pro-środowiskowe. Grupa realizuje program #DobryZNatury, we wszystkich hotelach wprowadzając działania i promując postawy chroniące środowisko. Jak deklaruje „Misją i celem Grupy jest codzienne, odpowiedzialne prowadzenie biznesu – w duchu zrównoważonego rozwoju, w trosce o planetę”. Grupa Dobry Hotel wprowadza działania mające na celu minimalizowanie […]
ibis świętuje 50. urodziny
Innowacyjność, jakość w przystępnej cenie i atmosfera sprzyjająca społecznym interakcjom to podstawowe założenia hoteli funkcjonujących pod markami rodziny ibis, która świętuje w tym roku 50. urodziny. Pierwszy hotel ibis przywitał gości we francuskim Bordeaux w 1974 r. Dzisiaj portfolio rodziny marek ibis, ibis Styles i ibis Budget składa się ponad 2,5 tys. lokalizacji w 79 […]
Kodeks Hotelarza w Grupie PHH
Polski Holding Hotelowy stworzył Kodeks Hotelarza, który powstał w odpowiedzi na potrzebę ustandaryzowania klarownych zasad, norm i wartości, jakimi powinni kierować się pracownicy branży hotelarskiej. Kodeks zostanie wprowadzony do całej Grupy PHH, planowane są również szkolenia w tym zakresie dla wszystkich pracowników. Kodeks Hotelarza zwraca uwagę na okazywanie szacunku i troski o dobrostan innych oraz […]
VHM Hotel Management Partnerem HIT 2024
VHM Hotel Management, spółka córka Satoria Group, została Partnerem Srebrnym Forum Hotel Investment Trends Poland&CEE, które w tym roku odbędzie się 20 maja w pięciogwiazdkowym hotelu Renaissance Warsaw Airport. VHM jako przyszły operator, oferuje usługi w zakresie doradztwa, franczyzy i zarządzania projektem zarówno podczas fazy pre-opening jak i podczas całego okresu trwania umowy franczyzowej. Zapewnia […]
Nie będzie kontynuacji bonu turystycznego. „Hotele są pełne”
Minister Sportu i Turystyki Sławomir Nitras ocenia, że nie ma powodów do wznawiania programu Bonu Turystycznego. -Turystyka się odbiła, hotele są pełne, branża ma coraz lepsze wyniki. Myśmy wydali na to grube miliardy złotych, to był po prostu element potrzebny w sytuacji pandemii – powiedział w porannej rozmowie w Polsat News. Wprowadzony w połowie 2020 roku […]
Zwycięzcy Travelist Hotel Star 2024
Eksperci portalu rezerwacyjnego Travelist.pl oraz goście obiektów hotelowych po raz kolejny wybrali najlepsze tego typu miejsca w Polsce. W tegorocznej edycji tytuł Travelist Hotel Star 2024 został przyznany w 13 kategoriach. Zwycięzców ogłoszono 11 kwietnia podczas uroczystej gali z okazji 11. urodzin marki. Szansę na zdobycie tytułu Travelist Hotel Star 2024i miana najlepszego hotelu w […]
„Gościnność mamy w sercu” – Accor z nowym hasłem wartości zachęca do pracy w hotelarstwie
Accor wprowadził nową definicję swoich wartości dla pracowników (EVP – Employee Value Proposition), której celem jest przedstawienie korzyści pracy w hotelach sieci. Poprzez hasło „Gościnność mamy w sercu” („Hospitality is a Work of Heart”) grupa skupia się na zaprezentowaniu mieszanki serdecznych doświadczeń i kunsztu hotelarskiego składających się na kulturę pracy. Tym samym podkreśla także, z […]
MCI kupuje 65 proc. akcji Profitroom przy wycenie 290 mln zł
MCI, regionalny fundusz private equity specjalizujący się w inwestycjach w obszarze technologicznym, nabył 65 proc. akcji Profitroom od Cyber-Folks przy wycenie spółki 290 mln zł. Profitroom to największy regionalny dostawca rozwiązań systemów rezerwacji on-line dla hoteli oferujący oprogramowanie w modelu SaaS. Profitroom od kilku lat systematycznie zwiększa swoją globalną sprzedaż. Spółka zatrudnia blisko 300 osób, […]